فرماندار خاتم:
فرماندار خاتم خطاب به مسئولین ادارت و نهادها گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، مسئولین ادارات شهرستان باید از همراهی کاندیدهای احتمالی پرهیز کنند و اجازه ندهند کاندیداها از آنها و امكانات و فرصت‌‌هاي اداري در جهت تبلیغ خود و برنامه‎‎هايشان بهره‎‎برداري كنند.
کد خبر: ۳۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 20 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "محمد زاده رحمانی" در نشست شورای اداری این شهرستان همچنين از مسئولین شهرستان خواست تا چنانچه پروژه هاي نيمه تمامي در حوزه كاري خود دارند، معرفی کنند تا در اولويت تخصيص بودجه قرار گرفته و بودجه لازم به آنها اختصاص داده شود.

وی افزود: مسئولین شهرستان باید كل شهرستان را ببينند و از محلي‌نگري پرهیز کرده و اجراي طرح‌‌هايي را در اولويت قرار دهند كه انتفاع آن به كل شهرستان و استان بيشتر بر مي‌‌گردد.

رحمانی زاده با تأکید بر همراهی و تعامل با ائمه جمعه در شهرستان، خاطرنشان کرد: تأکید می‎‎كنم که مسولین با ائمه جمعه شهر مروست و هرات در تعامل باشند چرا که تعامل با آنها می‎‎تواند راهگشایی بسیاری از امور باشد.

این مقام مسئول در این نشست اظهار کرد: بعضی از امور در شهرستان نیاز به پیگیری در استان دارد لذا مسئولین ادارات باید اعلام کند تا این پیگیری‎‎ها صورت گیرد و کاری در شهرستان ناتمام باقی نماند.

فرماندار خاتم ابراز امیدواری کرد که سال 94 نیز سالی پر از موفقیت همانند سال گذشته براي شهرستان باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار