معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل گفت: قرار است 138 دستگاه پارکومتر در مناطق مختلف شهر اردبیل نصب شده است و از آن بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 20 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قدرت سیفی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حمل و نقل و ترافیک شهری در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم ما شاهد نصب دستگاه پارکومتر در خیابان‌های اردبیل هستیم به طوری که بیش از یک هزار و 100 نقطه پارک معین شده تا با نصب 138 دستگاه پارکومتر هموطنان از این فضاها استفاده کنند.

وی افزود: ما در مرحله اول اقدام به نصب 55 دستگاه پارکومتر در اردبیل کردیم که به رغم برخی مشکلات فنی و اجرایی و نبود زیرساخت‌ها سعی شد تا همه این پارکومترها فعال باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل گفت: این مرحله 500 جای پارک نیز با همکاری پلیس راهور در اردبیل مشخص شده و غیر از چهار تا پنج مورد پارکومتر که فعالیت آنها با مشکلاتی روبه‌رو شده در بیش از 50 پارکومتر امکان استفاده هموطنان و بهره برداری وجود دارد.

سیفی بیان کرد: سعی کردیم برخی از زیرساخت‌ها را نظیر نصب دستگاه، شارژ کارت‌های بلیط پارکومتر و همچنین تعیین محل پارک و خط کشی‌های انجام شده انجام دهیم تا هموطنان به راحتی بتوانند از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

این مسئول به ثبت شماره‌های محل پارک در روی آسفالت خیابان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: امکان نصب تابلو به تعداد زیاد وجود نداشت و ما مجبور شدیم تا خط کشی‌ها را با شماره‌گذاری‌ها روی آسفالت انجام دهیم که البته ممکن است هموطنان در ایام سرد سال با مشکلاتی نیز روبه‌رو شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اردبیل یادآور شد:‌ کمبود کارت‌های صادر شده به هموطنان مربوط به مشکل بانک شهر است که با محدودیت صدور کارت روبه‌رو است و این بانک نتوانسته است به تعداد کافی کارت الکترونیکی را در این زمینه صادر کند.

سیفی بحث آموزش و نحوه استفاده از این پارکومترها را یادآور شد و افزود: ما با حضور در صدا و سیما و در قالب برنامه‌های رسانه‌ای و پخش تیزر و همچنین بنرها و کاغذهای تبلیغاتی سعی کردیم نحوه استفاده را حتی روی دستگاه پارکومتر نصب کنیم تا هموطنان ما با کمترین مشکل از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اخیرا نیز با همکاری پلیس راهور در اردبیل اجازه دادیم تا تعدادی از پارکبانان در این منطقه حاضر باشند تا امکان ارائه خدمات بیشتر به مردم در این باب فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار