کد خبر: ۳۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد،رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد گفت:با توجه به اقدامات انجام شده، ورزش ناشنوایان در استان یزد توانسته استعدادهای جدیدی را شکوفا و به استان و کشور معرفی کند.
 علی‌اکبر حدادی  در مراسم تجلیل از مدال آورندگان ورزش ناشنوایان استان یزد ،افزود:ناشنوایان با همت و تلاشی که داشته‌اند، در رشته‌های ورزشی نیز همانند دیگر عرصه‌ها توانسته‌اند موفقیت‌های بسیاری کسب کنند.
وی ادامه داد: کسب 2مدال طلا توسط خانم‌ها منتظر و حسینی و حضور 2 ملی‌پوش ناشنوا از استان یزد، آقایان حیدری و دهقان، برخی از این افتخارات است.
رئیس هیأت ورزشی ناشنوایان استان یزد بیان کرد: لزوم برنامه‌ریزی برای حضور تعداد بیشتری از ناشنوایان استان که تمایل به شرکت در مسابقات ورزشی دارند، همواره احساس شده اما در حال حاضر بضاعت حمایت ما این میزان است.
حدادی گفت:استان یزد در بسیاری از رشته‌ها در رتبه‌های برتر قرار دارد و در برخی رشته‌ها نظیر کاراته نیز ورزشکاران یزدی به عضویت تیم ملی درآمده‌اند.
عضو هیأت رئیسه هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان یزد نیز در این مراسم گفت: با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان و پیگیری رئیس هیات ، طی یک‌سال آینده یک سالن ورزشی ویژه ناشنوایان در یزد ساخته خواهد شد.
سید حسین سعیدنامه ،اظهار داشت: تا زمان ساخت این سالن اختصاصی، به طور موقت سالنی برای ورزشکاران ناشنوا برای 2 روز در هفته در نظر گرفته شده که ورزشکاران ناشنوا می‌توانند در آن به تمرینات ورزشی بپردازند.
عضو دیگر هیأت رئیسه ورزش‌های ناشنوایان استان یزد نیز در این مراسم گفت: مردمان این استان همواره توانایی خود را در عرصه‌های مختلف اعم از کار و علم و ورزش به اثبات رسانده‌اند و همواره در شرایط سخت به موفقیت‌های بزرگ دست یافته‌اند.
محمود شاکری شمسی،افزود: فعالیت در رشته ورزشی علاوه بر اینکه برای سلامتی شخص مهم است با شرکت در مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی باعث کسب افتخار برای خانواده، استان و حتی کشور می‌شود بنابراین شما ورزشکاران با اتکا به خداوند متعال می‌توانید نقش مهمی در معرفی استان و کشور داشته باشید .
در این مراسم که با حضور شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان ،کارگر ،هاشمی و دهقان از مدیران این اداره کل ، زارع پور رییس هیئت سوارکاری استان و فتح آبادی رییس ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار شد از لباس تیم ورزشهای ناشنوایان با حمایت مالی مجتمع سپهر خلیج فارس یزد رونمایی و از قهرمانان و مدال آوران برتر ورزش های ناشنوایان استان یزد تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار