با حضور استاندار قزوین
2 واحد بخش کشاورزی شهرستان آبیک با حضور استاندار قزوین به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، با حضور استاندار قزوین و دیگر مسؤولان این استان و شهرستان آبیک دو واحد بخش کشاورزی این شهرستان افتتاح شد.

واحد تولید خاک پوششی برای پرورش قارچ خوراکی مجتمع کشاورزی زرین صدف البرز روستای قزانچال شهرستان آبیک در زمینی با پنج هزار متر مربع زیربنا و ظرفیت 6 هزار مترمکعب در سال با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 20 نفر با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

واحد قارچ خوراکی مجتمع کشاورزی مذکور در زمینی با چهار هزار مترمربع و ظرفیت تولید 400 تن در سال با 30 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای 40 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

این شرکت مجهز به آزمایشگاه فیزیک، شیمی، بیولوژی و مکانیک خاک منطبق با استانداردهای جهانی است که امکان تولید خاک پوششی یکنواخت و کاملاً کنترل شده برای پرورش قارچ خوراکی (دکمه‌ای) با افزایش عملکرد بالا برخوردار بوده و نخستین تشکل علمی، تجربی و اجرایی در سطح کشور حتی دنیا است.

همچنین با حضور مسؤولان واحد تولید پرورش قارچ خوراکی(دکمه‌ای) کشت صنعت سیمین یاشار روستای حاجی‌تپه شهرستان آبیک در زمینی با سه هزار مترمربع و ظرفیت تولید 300 تن در سال با 30 میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی 30 نفر افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار