همزمان با پاتک تروریست‌های داعش در شمال شرق حلب که به اشغال مجدد شهرک «سرحان» منجر شد، ارتش سوریه خود را برای آزادی روستای اشغال شده و پیشروی های جدید آماده کرده است.
کد خبر: ۳۷۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 05 February 2017
 یک منبع میدانی سوریه اظهار داشت: یگان های ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود به سوی شهر الباب هفته گذشته به شهرک سرحان رسیده بودند که حد فاصل بین نیروهای داعش حاضر در الباب و پیاده نظام های ارتش سوریه است که از محله های شرقی حلب خود را به منطقه النجاره رسانده اند.

وی افزود: شهرک سرحان کاملا از سوی عناصر داعش بمب گذاری شده بود و تیم های مهندسی ارتش سوریه اقدام به خنثی سازی بمب ها و مین ها کردند اما ارتش سوریه تنها توانست یک روز را در آنجا بماند و در ساعت 12 ظهر روز بعد از آن، داعش با بیش از چهار تانک بمب گذاری شده و سلاح های سنگینی که با خودروهای زرهی خود فرستاده بودند ارتش سوریه را مورد حمله سنگین قرار دادند.

این منبع تاکید کرد: اینکه داعش با بیش از یک هزار نفر از نیروهای خود و با حملات خمپاره ای و راکتی سنگین ارتش سوریه را در سرحان هدف گرفته نشان می دهد که برای حفظ آخرین نقطه دفاعی خود در برابر ورود ارتش سوریه به الباب خود را به هر دری زده است.

منبع سوری گفت: شدت حملات داعش فرماندهی ارتش سوریه را بر آن داشت که به فرماندهی نبرد الباب دستور عقب نشینی و بازگشت به منطقه النجاره یعنی محل تجمع نیروها را بدهد.

وی در عین حال تاکید کرد: ارتش سوریه هم کنون در حال آماده شدن برای پیشروی های جدید و پیگیری عملیات ازادسازی منطقه الباب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار