محمود حمیداوی از اعضای جامعه قرآنی شهرستان رامشیر گفت: بحمدالله به کمک خیران شهرستان رامشیر سه زمین در شهرستان رامشیر وقف فعالیت‌های قرآنی شد
کد خبر: ۳۷۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 05 February 2017
محمود حمیداوی مدیرعامل جامعه قرآنی شهرستان رامشیر بیان کرد:‌ بحمدالله به کمک خیران شهرستان رامشیر سه  زمین در شهرستان رامشیر وقف فعالیت‌های قرآنی شد.

وی اظهار کرد: یکی از این زمین‌ها به مساحت ۱۴۰ مترمربع واقع در روستای رمیله است؛ عیسی خمیسی یکی از خیران شهرستان این زمین را وقف قرآن کرده و منوچهر حمید از دیگر خیران شهرستان ساخت آن را تقبل کرده است. این زمین فردا یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه کلنگ‌زنی خواهد شد.

حمیداوی ادامه داد: زمین دیگر در شهر رامشیر واقع است که واقف آن عبدالرضا منیعی است که این زمین ۲۰۰ مترمربعی را به نیت فرزند مرحوم خود محدثه منیعی که قاری قرآن بود، وقف کرده است.

این فعال قرآنی بیان کرد: زمین سوم، زمینی با بیش از ۵۰۰ مترمربع مساحت است که با همکاری دادستانی و اوقاف رامشیر به امور قرآنی واگذار شده است. اقبال حمید از فعالان قرآنی شهرستان ساخت این مؤسسه را تقبل کرده است.

مدیرعامل جامعه قرآنی شهرستان رامشیر، گفت: این زمین به جای زمین دیگری از سوی فرمانداری در اختیار مؤسسه اهل‌البیت(ع) قرار گرفته بود، واگذار شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: اداره کل اوقاف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار