رئیس پلیس امنییت عمومی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس پلیس امنییت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از کشف 30 هزار و 193 عدد داروی غیرمجاز قاچاق در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 05 February 2017
 محمدحسن پاشا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در سطح شهر تبریز اقدام به تهیه و توزیع داروهای پزشکی غیرمجاز به‌صورت عمده می‌کند، دستگیری وی به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات پلیسی محل دپوی داروها را شناسایی و در بازرسی از این محل تعداد 30 هزار و 193عدد انواع قرص ، کپسول  و اسپری های غیرمجاز و همچنین مقدار 3 لیتر شربت متادون که به‌صورت باز و فله‌ای نگهداری می‌شد را کشف کردند.

پاشا گفت: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر سفره‌خانه‌های سنتی در تبریز / پلمب 12 واحد صنفی متخلف        

رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر سفره خانه‌های سنتی خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از 62 واحد سفره خانه سنتی بازدید و 12 واحد متخلف پلمب شد.

پاشا گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر  فعالیت تعدادی سفره‌خانه سنتی و ارتکاب تخلفات صنفی از سوی آنان از جمله اختلاط زن و مرد، ارائه قلیان به افراد بدحجاب و بد پوشش و عدم رعایت شئونات اخلاقی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر سفره‌خانه‌های سنتی، از تعداد 62 واحد صنفی بازدید و به 48 نفر از مدیران این واحد های صنفی در خصوص رعایت شئونات و ضوابط اماکن عمومی مبنی بر عدم نگهداری یا ارائه سرویس قلیان به مشتریان در کنار غذا، اخذ پروانه کسب از اتحادیه مربوطه در شغل غذاخوری یا چلوکبابی ، عدم پذیرش افراد بدحجاب و بدپوشش آموزش و تذکرات لازم داده شد.

 این مقام انتظامی گفت: ماموران در این طرح همچنین به تعداد 14 واحد صنفی بعلت نداشتن پروانه کسب، ارائه سرویس قلیان به مشتریان بویژه بانوان ، تردد و پذیرایی از افراد بدحجاب و بدپوشش برگ اخطاریه تعطیلی صادر و تعداد 12 واحد صنفی  را به دلیل عدم توجه به مقررات و ضوابط و عدم رعایت شئونات اسلامی تعطیل و پلمب کردند.

پاشا تاکید کرد: اجرای طرح کنترلی و نظارتی بر سفره‌خانه‌های سنتی به‌صورت مستمر تداوم خواهد داشت و پلیس با صنوفی که مقررات صنفی و شئونات اسلامی را رعایت نکند با هماهنگی قضائی برخورد قانونی خواهد کرد/فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار