در آئینی به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار "
ددر آئینی به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار با حضور دکتر آسترکی معاون درمان دانشگاه، مهندس فلاح نژاد فرماندار شهرستان سلسله، محمد عیدی مشاور رئیس دانشگاه از پرستاران نمونه تجلیل شد
کد خبر: ۳۷۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 06 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستاندر آئینی به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار  با حضور دکتر آسترکی معاون درمان دانشگاه، مهندس فلاح نژاد فرماندار شهرستان سلسله، محمد عیدی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حراست، دکتر خسروی مدیر درمان، دکتر علیشاهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله و دکتر عمو زاده رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان سلسله ار پرستاران نمونه این شهرستان تجلیل شد.
دکتر علیشاهی رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به خبرنگار وبدا گفت: در حال حاضر بیش از یکصد و سی پرستار مشغول فعالیت بوده و در حال خدمت رسانی به مردم این شهرستان هستند.


از پرستاران نمونه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله تجلیل شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان  سلسله ضمن ابراز خرسندی از خدمات دهی پرستاران این شبکه و آرزوی بهروزی برای همه آنها تصریح کرد از میان مجموعه همکاران پرستار از ده نفر به عنوان پرستار نمونه شهرستانی تجلیل شد.
دکتر علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد برای این که در فضای صمیمی این آیین برگزار شود از مجموعه پرستاران این شهرستان به همراه خانواده هایشان  دعوت شده بودن تا خارج از برنامه های اداری در رستوران سنتی کپر شهرستان خرم آباد این برنامه اجرا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار