رئیس جدید هیأت نجات غریق و غواصی استان قم بلافاصله پس از انتخاب به این سمت، تیغ انتقاد خود را به سمت متخلفان برد و برای آن‌ها خط و نشان کشید.
کد خبر: ۳۷۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، در ادامه برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی در قم، این بار نوبت به هیأت نجات غریق و غواصی استان قم رسید. هیأتی که عمده‌ترین فعالیت آن آموزش، سازماندهی و نظارت بر عملکرد ناجیان غریق در محیط‌های آبی و استخرهای استان قم است. 

در مجمع انتخاباتی برگزار شده در اداره کل ورزش و جوانان قم که «سید مصطفی میرسلیم»، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و «حسن عابدی»، مدیرکل ورزش و جوانان قم، هم در آن حضور داشتند «اصغر اسماعیلی محمدی» با 12 رأی از جمع 14 رأی به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی انتخاب شد. 

اسماعیلی محمدی که برای کسب این سمت بی‌رقیب بود در نخستین اظهارهای خود به سراغ متخلفان رفت و اعلام کرد به دلیل اهمیت ایمنی جان شهروندانی که از استخرهای شهر قم استفاده می‌کنند، در نظارت بر استخرها از نظر فعالیت ناجیان غریق وسواس زیادی به خرج خواهد داد. 

اسماعیلی محمدی در این زمینه اظهار کرد: این تأکید فدراسیون است که با هر اقدامی که تهدید کننده جان شناگران باشد مقابله شود. برخی از استخرها پیش از این در این زمینه تخلف‌هایی داشته‌اند که با جریمه‌ای نقدی کار رفع و رجوع شده است اما ما به دنبال جریمه نقدی نیستیم و اگر تخلفی مداوم و تهدیدآمیز برای شهروندان شناگر وجود داشته باشد ممکن است استخر را تعطیل کنیم و این اختیار به ما داده شده است.

هیأت‌های شنای استان قم و نجات غریق استان قم به طور دائمی بر فعالیت‌های استخرها نظارت می‌کنند و مربیان شنا و ناجیان غریق با همیاری این 2 هیأت ورزشی فعالیت می‌کنند. متولی نظارت بر ایمنی در استخرها هیأت نجات غریق است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار