دروازبان ذوب آهن با بیان اینکه جایگاه ذوب‌آهن هم اكنون نسبت به دو فصل قبل بین مردم تغییر کرده است، افزود: من در بین سخنان مردم می‌شنوم که ذوب‌آهن می‌تواند قهرمان لیگ برتر هم بشود. به شخصه دوست دارم با ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر بشوم.
کد خبر: ۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 09 February 2015

رشید مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به اینکه در تیم ذوب‌آهن همدلی بسیار خوبی ایجاد شده است، اظهارکرد: بازیکنان ذوب‌آهن بدون حرف زدن حرف دل یکدیگر را می‌خوانند و می‌دانند که در دل همبازی‌هایشان چه می‌گذرد.

وی در مورد تأثیر یحیی گل محمدی در تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: يحيي نفر اول تیم است و کار مدیریت تیم را بر عهده دارد. من از سبک مربی‌گری گل محمدي خوشم می‌آید و دوست دارم از یحیی گل محمدی چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا به مربی‌گری هم فکر می‌کنی یا خیر، افزود: تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌ام و شاید دوست داشته باشم مربی‌گری هم بکنم.

مظاهری با اشاره به اینکه توقع داشته است تا به تیم ملی دعوت شود، اظهارکرد: من اهدافی در زندگی دارم و یکی از آن‌ها رسیدن به تیم ملی است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به آن برسم، هر دروازه‌بانی که در ذوب‌آهن بوده است به یکی از دروازه‌بان‌های بزرگ کشور تبدیل شده است.

وی تصریح‌کرد: بازی ما مقابل راه‌آهن بسیار خوب بود و خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و تفاضل گلمان را بالا ببریم، البته در این بازی هیچ توپی روی دروازه من نیامد.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه ذوب‌آهن 3 بازی داخل خانه دارد، گفت: ما در هفته آینده مقابل استقلال اهواز می‌رویم و در هفته بعد با سپاهان و بعد از آن با سایپا بازی داریم. امیدوارم بتوانیم بیشترین بهره را از این 3 بازی مقابلمان بگیریم.

وی با بیان اینکه جایگاه ذوب‌آهن هم اكنون نسبت به دو فصل قبل بین مردم تغییر کرده است، افزود: من در بین سخنان مردم می‌شنوم که ذوب‌آهن می‌تواند قهرمان لیگ برتر هم بشود. به شخصه دوست دارم با ذوب‌آهن قهرمان لیگ برتر بشوم.

مظاهری در خصوص فینال جام حذفی گفت: جام حذفی یک غذای راحت و خوشمزه است و مانند راحت الحلقوم می‌ماند، البته نسبت به لیگ برتر آسان‌تر است. امیدوارم قهرمان جام حذفی شویم و سال آینده ذوب‌آهن یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسيا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار