سپاهان 0- ماشین سازی 3
ماشین سازی پس از بیست هفته با ارائه بازی تاکتیکی و هدفمند در اصفهان با نتیجه ای باورنکردنی سپاهان اصفهان را شکست داد.
کد خبر: ۳۷۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 09 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، ماشین سازی در هفته بیست و یکم ماشین سازی مقابل سپاهان اصفهان در یک بازی هدفمند با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید و به ادامه لیگ امیدوار شد.
 
ماشین سازی که در این دیدار نسبت به بازی های گذشته خود  متفاوت ظاهر شد از ابتدای این دیدار توپ و زمین را در اختیار گرفت و با نتیجه عالی سه بر صفر به برتری رسید.
 
ماشین سازی در نیمه اول توسط حسین ابراهیمی(37) به گل رسید و در نیمه دوم با نمایش عالی صادقیان توسط قاسمی نژاد(49) فاصله را دو برابر کرد. صادقیان در دقیقه 80 گل سوم تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا عجیب ترین نتیجه هفته بیست و یک لیگ در نقش جهان رقم بخورد.

 

در دقیقه 36 با اشتباه شجاع خلیل زاده توپ به حامد پاکدل رسید و این بازیکن با یک پاس دقیق ابراهیمی در موقعیتی مناسب قرار داد تا ضربه بازیکن جدید سبزپوشان، ماشین سازی را به گل اول برساند.

در دقایق پایانی نیمه نخست حرکت زیبای پیام صادقیان از سمت راست با یک پاس فوق العاده همراه شد تا امین قاسمی نژاد با یک بغل پای دقیق دروازه سپاهان را برای بار دوم باز کند.

سپاهان که سردرگم نشان میداد و بدون برنامه در حال حمله بود در یک  ضد حمله بازیکنان ماشین سازی در محوطه جریمه با خطای خلیل زاده روی محفوظی همراه شد. پیام صادقیان این پنالتی را با یک ضربه زیبا وارد دروازه سپاهان کرد.

ماشین سازی با این سه امتیاز 13 امتیازی شد و به ادامه لیگ امیدوار تر شد.
 
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار