علی دایی؛ اسطوره فوتبال جهان به منظور شرکت در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز عصر چهارشنبه وارد زادگاهش اردبیل شد.
کد خبر: ۳۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 21 May 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ دایی در ابتدای ورود به اردبیل که با استقبال پرشور جمعی از اهالی ورزش ؛ خیران مدرسه ساز و مسوولان ذیربط مواجه شد در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران هدف از این سفر را حضور در میان جمع افراد نیکوکاری دانست که دارایی های خودشان را در راه مدرسه سازی به منظور رساندن کشورمان به پیشرفت و افزایش سطح فرهنگ و دانش این مرز و بوم صرف می کنند.

وی با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت برای شرکت در هفدهمین جشنواره مدرسه سازان اردبیل خاطرنشان کرد : به اندازه توان و وسع مالی خویش در راه کمک به فراهم شدن زمینه کسب دانش کودکان ؛ نوجوانان و جوانان کشور عزیزمان ایران و به ویژه ساخت مدرسه در نقاط محروم و کم برخوردار استان اردبیل تلاش خواهم نمود.

وی کمک به ساخت مدرسه را از جمله کارهای ماندگار در دنیا و آخرت دانست و افزود : اردبیل از استان های پیشرو در این زمینه می باشد و شخصیت های کم نظیری مانند شادروان حسنعلی علیپور که خورشید مدرسه سازان لقب گرفته افتخار این خطه است.

علی دایی ؛ به عنوان نماینده سازمان ملل متحد در انجام کارهای نیک در ایران و از شخصیت های شناخته شده پیشقدم در عرصه نیکوکاری است.

وی ساخت یک باب مدرسه 12 کلاسه با نام ابوی مرحوم خویش ابوالفضل دایی ؛ در یک محله محروم اردبیل را در کارنامه خویش دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا هفدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز اردبیل فردا پنجشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل با حضور علی دایی و جمعی از مدیران ؛ چهره های فرهنگی و نیز خیران مدرسه ساز برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار