مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محكوميت عامل قاچاق انواع البسه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 11 February 2017
به گزاش تابناک از قزوین، محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از محکومیت عامل قاچاق انواع البسه در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با دریافت گزارش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در هنگام گشت‌زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن در طی بازرسی که در مجموع  بیش از 600 ثوب انواع  البسه زنانه کشف شد.

وی ادامه داد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه هفتم رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت بیش از 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

احمدی با بیان اینکه بالاترین قاچاق این فصل البسه است، یادآور شد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین نسبت به مصرف البسه با کیفیت بالا و پرهیز از مصرف البسه بی‌کیفیت یا دست دوم هشدار می‌دهد که امیدواریم در این زمینه شهروندان همکاری‌های لازم را با این اداره‌کل داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار