معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در دو استان اصفهان و اردبیل مجمع خیرین ورزشگاه‌ساز و ورزشی‌ساز تشکیل شده و سعی بر تقویت و توسعه این بخش است.
کد خبر: ۳۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 21 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا خادم پیش از ظهر امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل اظهار کرد: خیرین که در امر مدرسه‌سازی و شاد کردن دل مردم به ویژه نسل آینده ورود پیدا کرده‌اند کار ماندگاری را در حوزه توسعه علمی و فرهنگی جامعه انجام داده‌اند که همواره ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی را شاهد باشیم که در حوزه ورزش نیز چنین جشنواره‌هایی پر از معنویت همراه با حضور خیرین شکل بگیرد، گفت: بنده از خیرین دعوت می‌کنم تا در امر ورزش نیز ورود پیدا کرده و در حد توان از این مجموعه حمایت کنند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: حضور خیرین در حوزه ورزش نیز می‌تواند تقویت‌ کننده قهرمانی‌ها و حضور جوانان در عرصه‌ها و میادین بین‌المللی باشد و در کنار آن در پر کردن اوقات فراغت و تامین سلامت حضور این خیرین می‌تواند راهگشا باشد.

خادم تصریح کرد: خیرین باید به این بیندیشند که با عمل خیر خود زمینه نشاط و ترزیق روحیه را در جوانان فراهم آورند چرا که با یک پیروزی و قهرمانی ورزشکاران غرور ملی احیا شده و نشاط و سرزندگی در جامعه تقویت می‌شود.

وی ورود خیرین به حوزه ورزش را همراه با تقویت این روحیه نشاط، سرافرازی و عزت تمام توصیف کرد و ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به تنهایی قادر نیست سالن‌ها و مجموعه‌های بزرگ ورزشی را در مناطق محروم احیا کرده و توسعه بدهد و در این زمینه ورود خیرین می‌تواند راهگشا باشد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: اقبالی که خیرین از حوزه ورزش انجام می‌دهند قطعا شرایطی را فراهم می‌آورد تا توسعه ورزش به صورت قهرمانی و همگانی اتفاق بیفتد که بنده از تلاش‌های جعفرزاده در ورود به امر خیرخواهانه ورزش قدردانی می‌کنم و بر این باورم حضور این خیرین می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات در حوزه ورزش باشد.

خادم از راه‌اندازی مجمع خیرین حوزه ورزش در دو استان اصفهان و اردبیل خبر داد و یادآور شد: امیدواریم در سایر استان‌ها نیز به صورت جدی خیرین در امر ساخت فضاهای ورزشی ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در سطح کشور 3 هزار و 500 پروژه نیمه تمام وجود دارد که به دلیل کلنگ‌زنی‌های نابجا امکان تکمیل آنها بسیار سخت است و ما برای تکمیل آنها به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم در حالی که کل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان 800 میلیارد تومان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار