سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز؛
سازمان زیبا سازی شهرداری اهواز الهایی مدیرعامل سازمان اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و سی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سازمان زیباسازی اقداماتی از جمله نصب المان مناسبتی را در دستور کار خود قرار داده است
کد خبر: ۳۷۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 12 February 2017
الهایی مدیرعامل سازمان اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و سی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سازمان زیباسازی اقداماتی از جمله نصب المان مناسبتی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان  به مهم ترین هدف اجرای این امر اشاره و بیان کرد: هویت بخشی به سیمای شهر در ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  و ترویج این فرهنگ بین جوانان و نهادینه کردن آن در نسل های آینده مهم ترین موضوعی است که مسئولان در این زمان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

الهایی با اشاره به مطلب فوق اضافه کرد: در همین راستا سازمان اقدام به اجرای طرح چیدمان المان های  موقت  دهه فجر در سطح میدان دانشگاه و خیابان سلمان فارسی  شهر اهواز کرده است.

وی افزود: این المان ها که به صورت  ثابت و موقت نصب می شوند، یادآور روزهای  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و بیرون راندن شاه ظالم از خاک کشور می باشد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: الهایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار