نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی کسب موفقیت قهرمانان خستگی ناپذیر تیم ملی کشتی ایران را برای ششمین بار در رقابت های جام جهانی تبریک گفت.
کد خبر: ۳۷۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 18 February 2017
 به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی در پیام خود آورده است: ورزشکاران و شیر مردان ایران زمین ، پیروزی پر افتخار تیم ملی کشتی ایران و تکرار نام آوری مخصوصا در فینال این رقابتها و پیروزی بر تیم آمریکا مایه مباهات و خوشحالی تمام مردم این سرزمین بویژه اهالی ورزش شد و بار دیگر پرچم پر افتخار این مرز و بوم را به رنگ افتخار مزین ساخت.
وی ادامه داد: اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به اعضای تیم ملی کشتی در رقابت های جهانی کرمانشاه از تمامی عزیزانی که در این موفقیت سهیم بوده اند تشکر نموده و برای همه بزرگواران آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه های ورزشی و زندگی را دارم.
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بدون شک با پشتوانه ایمان و قابلیت های ارزشمند جوانان و تلاشگران این سرزمین در تمام عرصه ها پیروزی و موفقیت های متعدد دیگری نیز رقم خواهد خورد زیرا پایمردی ها و خستگی ناپذیری ها سد محکمی در برابر تمام تهدید ها و غرض ورزی دشمنان به وجود آورده است.
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران امشب در دیدار فینال چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد با پیروزی برابر تیم قدرتمند آمریکا برای هشتمین مرتبه بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار