معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: هم اکنون ۱۱ هزار و ۴۸۵ زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند.
کد خبر: ۳۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 23 May 2015
به گزارش تابناک یزد، مهدی حجازی مهریزی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد، تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: ارتقا آرامش درونی و سلامت خانواده ها و جامعه با نهادینه کردن ارزشهای دینی و اسلامی تضمین می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر یکی از اهداف کمیته امداد، توانمندسازی خانواده های تحت حمایت با ایجاد اشتغال و اجرای طرح های اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

حجازی مهریزی بیان کرد: کمیته امداد همواره برنامه‌ های متعددی را برای ارتقا وضعیت اشتغال، مسکن، رفاه، آموزش و بهداشت زنان سرپرست خانوار اجرایی کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴۴ هزار مددجو تحت حمایت این نهاد هستند، بیان کرد: از این تعداد ۱۱ هزار و ۴۸۵ زن سرپرست خانوار هستند.

مهدی حجازی مهریزی، بیمه زنان سرپرست خانوار را در واقع نوعی امید به آینده برای آنان تلقی کرد و یادآور شد: با اجرای طرح بیمه اجتماعی این گروه، آنها هم از خدمات دوران بازنشستگی، فوت و سایر خدمات این سازمان بهره ‌مند می ‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار