رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال از اجرای طرح علمداران حماسه در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۸۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 23 May 2015
به گزارش ایرنا، عبدالله فرجی در نشست امام جمعه خلخال با جانبازان بالای 70 درصد این شهرستان افزود: این طرح با هدف بررسی مسائل و مشکلات جانبازان و با حضور امامان جمعه شهرهای مختلف خلخال به عنوان نماینده مستقیم مقام معظم رهبری در منزل جانبازان اجرا می شود.

وی گفت: در اجرای این طرح همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علمدار کربلا امام جمعه خلخال با حضور در منزل سه جانباز بالای 70 درصد جانبازی با ابن عزیزان ازنزدیک دیدار و گفت و گو کرده و با مسائل و مشکلات جانبازان و خانواده های آنها آشنا شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال نیز در این نشست با تبریک روز جانباز به همه جانبازان پرافتخار این شهرستان گفت: آسایش و امنیت امروزی جامعه حاصل تلاش شهدای گرانقدر و جانبازان پرافتخار کشور است.

وی با تجلیل از خانواده های جانبازان خلخال افزود: خانواده جانبازان فشار روحی سنگینی را در کنار عزیزان خود متحمل می شوند که این کار در نوع خود بالاترین ایثارگری است.

وی گفت: در اجرای طرح علمداران حماسه مسائل و مشکلات مربوط به خود جانبازان و خانواده آنها با حضور امامان جمعه در منزل جانبازان از نزدیک بررسی شده و مرتبط طی نامه ای به دفترمقام معظم رهبری برای صدور دستورات لازم از سوی رهبر فرزانه انقلاب ارسال می شود.

امام جمعه خلخال کرد: دیدار امروز با تعدادی از جانبازان شهر خلخال در اجرای این طرح به صورت ویژه بوده و جانبازان خلخال به زودی از مزایای این طرح و عنایات مقام معظم رهبری بهره مند خواهند شد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار