در اردیبهشت ماه صورت گرفت
تابناک: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: در طول اردیبهشت ماه سال جاری 6 وقف جدید در اصفهان به ثبت رسید.
کد خبر: ۳۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدهادی روح‌الامینی اظهار کرد: با آغاز ماه رجب تاکنون 6 فقره وقف جدید در این اداره توسط واقفان نیک‌اندیش اصفهانی در سامانه موقوفات به ثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: ارزش تقریبی این موقوفات بیش از 658 میلیون تومان بوده و بیشتر این وقف‌ها در زمینه‌های مذهبی صورت گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان افزود: در روستای کلمنجان یک زمین به مساحت 400 متر مربع توسط سعید ناظمی، سید قاسم حسینی و سید احمد حسینی جهت احداث مسجد و حسینیه وقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین زمینی به مساحت 120 متر مربع جهت امامزاده سعید توسط مسعود کهنگی در روستای کلمنجان وقف شده است.

روح‌الامینی بیان کرد: اصغر و رضا قربانی نیز یک زمین به مساحت 205 متر مربع را در خاتون‌آباد محله خوراسگان جهت احداث دارالقرآن وقف کرده‌اند.

وی ادامه داد: یک وقف نیز در محله اطشاران واقع در خیابان معراج کوی میلاد به مساحت 2 هزار متر مربع برای احداث یک مجموعه فرهنگی مذهبی با نام الزهرا (س) صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: در روستای بهاران نیز یک قطعه زمین به وسعت 2 هزار و 241 متر مربع جهت توسعه و گسترش مسجد صاحب‌الزمان (عج) توسط اعضای هیئت امنای این مسجد وقف شده است.

وی اضافه کرد: همچنین 139 متر مربع زمین در دستجرد بلوار کشاورز وقف مسجد صاحب‌الزمان (عج) دستجرد شد که این وقف نیز از سوی اعضای هیئت امناء مسجد به ثبت رسیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار