با حضور رئیس ستاد توسعه نانو:
در مراسمی با حضور رئیس ستاد ویژه فنآوری نانو و استاندار قزوین طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان با تولید ۲۰ هزار تن مواد پلیمری در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر،  درمراسمی با حضور سعید سرکار رئیس ستاد ویژه فناوری نانوی کشور، فریدون همتی استاندار، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، ملکی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری و جمعی از فعالان شرکت های دانش بنیان طرح توسعه یک شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد.

این واحد تولیدی که از دل تحقیقات دانشگاه صنعتی شریف وارد عرصه تولید شده است با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده و قادر است سالانه ۲۰ هزار تن مواد پلیمری تولید و به بازار عرضه کند.

با افتتاح این واحد برای ۷۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی شغل ایجاد شده است که در فاز بعدی با ایجاد خطوط جدید ظرفیت صادرات ۵ هزار تن محصول به خارج هم فراهم می شود.

تولیدات این واحد شامل ترکیبات پیشرفته پلیمری، نانو کامپوزیت ها و الیاژهای پلیمری در صنایع بالادستی پتروشیمی و پایین دستی خودروسازی، قطعه سازی، تولید لوله، فیلم های ویژه کشاورزی و گلخانه ای، لوازم خانگی و بسته بندی کاربرد دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار