جشنواره تقدیر روز جمعه، ۶ اسفندماه در بابلسر برگزار شده و انتخاب پژوهشگران از بین دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها در سطح کشور بوده است
کد خبر: ۳۸۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 28 February 2017
دکترعیسی نویری پژوهشگر و محقق جوان خوزستانی متخصص مهندسی حفاری مشاور ریاست جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در امور پالایش وپژوهش نفت وگاز گچساران موفق به کسب تندیس پژوهشگر برتر و کسب مدال نقره در اولین جشنواره پژوهشگران ایران در بابلسر مازندران شد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، این مهم بین تمامی اساتید و پژوهشگران بعد از ارزیابی‌های دقیق (تعداد مقالات ملی، بین‌المللی و چاپ شده در مجلات معتبر، ثبت اختراعات، تالیف کتب و طرح‌های پژوهشی) صورت گرفت.
جشنواره تقدیر روز جمعه، ۶ اسفندماه در بابلسر برگزار شده و انتخاب پژوهشگران از بین دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها در سطح کشور بوده است.
یادآور می‌شود، متن پیام دکتر محمد سبحانی، رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد به این پژوهشگر برتر به شرح زیر است؛
برادر عزیز ودوست داشتنی
جناب آقای دکتر عیسی نویری
افتخاردارم که حضرتعالی را به عنوان مشاور عالی در امر پژوهش و پالایش نفت وگاز گچساران انتخاب کردم چون شایستگی ولیاقت این مقام را دارید گرچه با تاخیر خبر موفقیت شما را دریافت کردم اما انتخاب شما به عنوان پژوهشگر برتر در میان تمام اساتید ودانشگاه‌های کشور مایه مباهات وافتخار اینجانب وتمامی فرزندان خوزستان بلکه تمامی فررزندان این مرز وبوم می‌باشد
آرزوی موفقیت شما را در تمام امور ازخداوند منان خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار