آخرین خبر از وضعیت مصدومان انفجار لوله گاز روز گذشته
براساس آخرین گزارش‌ها، سوختگی شدید حال عمومی یکی از مصدومان بستری شده در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی شهر قزوین را نامناسب کرده است.
کد خبر: ۳۸۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در حادثه انفجار و نشت گاز در حوضچه ایستگاه تقلیل فشار شماره سه نزدیکی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین رخ داد که براساس بیانات برخی از مسؤولان، این حادثه تلفاتی جانی را به همراه داشت.

به گفته رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در این حادثه، یک نفر از نیروهای پیمانکاری شرکت گاز شهر قزوین در دم جان باخته و دو مصدوم دیگر به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی این شهر منتقل شدند.

این درحالی است که مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس، تلفات جانی حادثه را یک مصدوم و یک کشته اعلام کرده بود که بعد از پیگیری‌های صورت گرفته توسط این خبرنگار، تعداد تلفات را یک کشته و دو مصدوم اعلام کرد.  

براساس آخرین اخبار اعلام شده از وضعیت دو مصدوم بستری شده در مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین توسط مسؤولان ذیربط این مرکز، حال عمومی یکی از مصدومان مناسب نیست و دچار سوختگی شدید شده است.

مصدوم بستری شده دیگر در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین حال مناسبی را ندارد و به دلیل سوختگی و صدمات آسیب‌دیده در بیمارستان بستری است.

گفتنی است که اخبار بعدی این حادثه در روزهای آینده بر روی سایت خبرگزاری فارس استان قزوین درج می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار