کد خبر: ۳۸۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳ 01 March 2017
تابناک گیلان / صبح امروز و با حضور رئیس جمهور آخرین مرکز استان کشور به شبکه گاز رسانی متصل می شود.

به گزارش پامچال نیوز به نقل از ایلنا از زاهدان ، مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان در در حاشیه سفر رئیس جمهور به زاهدان اظهار داشت : گازرسانی به ۳۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی در شهرستان های زاهدان، چابهار، خاش، زابل، کنارک و با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار از محل بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه از برکات سفر نخست دولت تدبیر و امید به این استان در سال ۹۳ بوده است.


طهرانی اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن فاز یک این طرح، اجرای خط انتقال ایرانشهر – زاهدان در دستور کار شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.


مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجری این طرح شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران است افزود: خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان به طول ۲۶۲ کیلومتر با قطر ۳۶ اینچ و با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از شهریور ۹۲ آغاز شد.


وی بیان کرد: این خط با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت به وجود آمده در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و به دنبال آن رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان احداث شده است.


طهرانی خاطر نشان کرد: روند مشترک پذیری انشعابات گاز طی فرآیند چهار ساله در شهرستان زاهدان انجام می شود.


وی اضافه کرد: ۹۵ پنج هزار مشترک در سال، ۳۰ هزار مشترک در سال ۹۶، ۳۰ هزار مشترک در سال ۹۷، ۲۵ هزار مشترک در سال ۹۸ و ۲۰ هزار مشترک در سال ۹۹ در سطح شهرستان زاهدان اشتراک گاز واگذار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار