معاونت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برپایی جشنواره جام فجر 95 خوزستان با حضور 30 تیم به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خبر داد
کد خبر: ۳۸۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 01 March 2017
معاونت توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برپایی جشنواره جام فجر 95 خوزستان با حضور 30 تیم به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

عباس پورسلان اظهار داشت: 30 تیم از ادارات، سازمانها و نهادها و ارگانهای رسمی استان در این جشنواره حضور یافته و به مدت 15 روز در 6 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پورسلان افزود: این جشنواره فرهنگی و ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های فوتسال، آمادگی جسمانی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و تیر اندازی با کمان برگزار گردید.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال با حضور 30 تیم انجام شد که در پایان تیم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم راه و شهرسازی به عنوان نایب قهرمانی رسید.

پورسلان گفت: تیم فوتسال راه آهن نیز در دیدار رده بندی مقابل تیم اداره گمرک به به برتری دست یافت و به عنوان سومی رسید.

وی افزود: در مسابقات تنیس روی میز که با حضور 20 بازیکن برگزار شد نیز آقایان رضا ماندنی زاده، حسین رئیسی پور، پارسا شعبانی و حسین ماندنی زاده به ترتیب عنوان های اول تا چهارم را به دست آوردند.

مدیر منابع انسانی و توسعه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در مسابقات شطرنج نیز اکبر ابوالحسنی مقام نخست، عسل جودی زاده مقام دوم و کامیاب شعبانی عنوان سوم را از آن خود کردند.

 پورسلان اظهار داشت: در مسابقات دارت بانوان نیز خانم ها طیبه علیپور، جمیله محرابی، پریوش قزلباش حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته آمادگی جسمانی نیز در رده سنی الف بانوان حورا کنعانی مقام نخست را کسب کرد و خانم ها فاطمه دشتی و آسیه زنگنه به ترتیب دو و سوم شدند.

پورسلان اضافه کرد: شیرین شیخی ، هدی چاردین، انسیه صادقی نیز در رده سنی ب و خانم ها الهام قنواتیان، آزیتا قلاوند، پروانه کیانپور نیز در رده سنی ج به ترتیب اول تا سوم شدند.

 مدیر منابع انسانی و توسعه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان گفت: علیمحمد شیوندی، علی عامری، حسن مشرف، حسن جوهری، سید چاسب سیاح، احمد سیاحی، خانم لیلا نیام و خانم سنا سیاحی نیز اعضای برگزاری مسابقات این جشنواره فرهنگی ورزشی بودند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار