مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: اعطای تسهیلات به اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی استان در دستور کار بوده و نیازمند مشارکت همه‌جانبه مسؤولان مربوط است.
کد خبر: ۳۸۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، کریم حبیبی‌انبوهی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که  در هتل ایرانیان برگزار شد، اظهار داشت: در ایام نوروز روستاها از جاذبه‌های گردشگری در استان به شمار می‌روند و روستاییان میزبان گردشگران و مسافران هستند.

وی ادامه داد: دستورالعمل‌های نوروزی برای 530 دهیار استان قزوین ارسال و مجموعه اقدامات در روستاها ابلاغ می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین اضافه کرد: تاکنون در زمینه هماهنگی با روستاها و بخش‌ها به منظور برنامه‌های نوروزی از مجموع 19 بخش استان، جلسات 15 بخش با حضور مسؤوولان مربوطه برگزار شده است.

حبیبی‌انبوهی یادآور شد: اعطای تسهیلات به اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی استان قزوین در دستور کار بوده و نیازمند مشارکت همه‌جانبه مسؤولان مربوط است.

این مسؤول تصریح کرد: بانک سینا 20 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای طرح‌های روستایی اختصاص داده که باید به بهترین نحو و در جهت توسعه روستاها به‌کارگیری شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: در اعطای تسهیلات روستایی طرح‌های گردشگری در اولویت هستند چراکه ظرفیت ویژه‌ای در روستاهای استان قزوین وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار