امام جمعه شهر بندر امام (ره)؛
شرکتي وابسته به برخي ليدرهاي احزاب سياسي با ناديده گرفتن حق مردم، اقدام به احداث درياچه نمک در زميني به مساحت حدود ۲ هزار هکتار کرده است و صنعت و معدن باید در این زمینه اقدامی عاجل داشته باشد
کد خبر: ۳۸۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 05 March 2017
امام جمعه شهر بندر امام (ره) گفت: شرکتي وابسته به برخي ليدرهاي احزاب سياسي با ناديده گرفتن حق مردم، اقدام به احداث درياچه نمک در زميني به مساحت حدود ۲ هزار هکتار کرده است و صنعت و معدن باید در این زمینه اقدامی عاجل داشته باشد.

حجت الاسلام محمد تابش در در اعتراض به اقدام براي ايجاد درياچه نمک در مسير خروجي بندر امام اظهار کرد: بندرامام متاسفانه از ناحيه شرق توسط سموم آلاينده پتروشيمي هاي منطقه و از ناحيه غرب توسط پديده ريزگردها محصور مانده و مردم به جاي اکسيژن بوي نامطبوع گازهاي آلاينده صنايع پتروشيمي و گرد و خاک را تنفس مي کنند.

وي افزود: اخيرا نيز شرکتي وابسته به برخي ليدرهاي احزاب سياسي با استفاده از رانت سياسي در مسير خروجي بندر امام (ره) به سمت شادگان با ناديده گرفتن حق مردم، اقدام به احداث درياچه نمک در زميني به مساحت حدود ۲ هزار هکتار کرده است.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: در شرايطي که ريزگردها نفس مردم شهر را بريده و بايد با توسعه محيط زيست در راستاي حفظ محيط زندگي اقدام کرد، برخي با ناديده گرفتن حقوق شهروندان در راستاي تخريب محيط زيست گام برمي دارند.

امام جمعه شهر بندر امام خميني (ره) از مسئولان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خواست در اين خصوص اقدام عاجل کنند.

حجت الاسلام تابش در پایان گفت: اقدام عاجل اداره حفاظت محيط زيست و ديگر مسئولان در راستاي کاهش آلودگي هاي ناشي از فعاليت فولاد شادگان بسیار لازم و ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار