معاون فرهنگى، اجتماعى و گردشگرى معضل گردوغبار را باعث هدر رفتن تلاش های تبلیغاتی و رسانه ای براى اعتلاى امر گردشگرى منطقه دانست
کد خبر: ۳۸۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 05 March 2017
 معاون فرهنگى، اجتماعى و گردشگرى معضل گردوغبار را باعث هدر رفتن تلاش های تبلیغاتی و رسانه ای براى اعتلاى امر گردشگرى منطقه دانست.

سید مرتضى نعمت زاده در نشست شورای آموزش‌ و پرورش منطقه آزاد اروند، ضمن اشاره به معضل گرد و غبار در منطقه، خطه اروند را داراى آب و هوایى مناسب در سایر روزهاى فصول سرد زمستان خواند و عنوان کرد: در برخی روزها شاهد پدیده ریزگرد در منطقه هستیم اما در اغلب روزها هوای مناسب و جوى پایدار و دلپذیر در منطقه آزاد اروند حاکم است.

وى افزود: این‌که موضوع مطبوع بودن هوای منطقه در اکثر ایام مطرح و اطلاع رسانی ملی نمی‌شود اما در صورت نامناسب بودن به سرعت رسانه ای می شود یکی از مشکلات ما است و پرداختن زیاد به مشکلات آب‌وهوایی سبب می‌شود که هزینه‌هایی که در بحث تقویت گردشگری در آبادان و خرمشهر می‌شود، هدر برود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: مدیرعامل و رئیس هیئت‌ مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، توسعه منابع انسانی را اساس توسعه پایدارمنطقه می‌داند و پایه این توسعه  منوط به عملکرد آموزش‌ و پرورش خواهد بود.

نعمت زاده با عنوان این موضوع که آموزش‌ و پرورش در منطقه آزاد اروند وارد مرحله جدیدی شده است، اشاره کرد: خوشبختانه شاهد گرایش به ایجاد خلاقیت در جوانان توسط مسئولان منطقه هستیم.

وى در پایان خلاق بودن در آموزش‌ و پرورش در منطقه را درگرو خلاق بودن مدیران و معلمان دانست و بیان کرد: این موضوع مورد توجه ما بوده، هرچند نتیجه‌ گیری در این حوزه تلاش زیادی را می‌طلبد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار