کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از مصاف حساس این تیم با فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک روز به بازیکنان این تیم استراحت داد.
کد خبر: ۳۸۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱ 06 March 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین بازی خانگی خود از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم فولاد خوزستان بود و در حضور تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه یادگار امام نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل میهمان خود کسب نکرد.

در واقع این نتیجه موجب ثبت نهمین تساوی صبای قم در بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد تا شاگردان عبدالصمد مرفاوی با کسب چهار پیروزی، 9 تساوی و 10 باخت، 15 گل زده، 26 گل خورده، تفاضل گل منفی 11 و 21 امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار بگیرند.

نتایجی که در سایر دیدارهای هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد، در مجموع به نفع صبای قم نبود زیرا در این هفته تیم‌های بالاتر از صبا فاصله خود را با نماینده فوتبال قم بیشتر کردند و از بین دو تیم پایین جدول نیز یک تیم فاصله خود را با صبا کاهش داد.

در حال حاضر تیم ماشین‌سازی تبریز با 13 امتیاز در مکان شانزدهم و آخر جدول ایستاده است و سیاه‌جامگان خراسان یک پله بالاتر از نماینده تبریز و یک رتبه پایین‌تر از صبای قم 18 امتیازی و در مکان پانزدهم است و صبا با 21 امتیاز رده چهاردهم جدول را در اختیار دارد.

تیم صنعت نفت آبادان با پیروزی ارزشمند خانگی خود مقابل پیکان تهران 25 امتیازی شد، پدیده خراسان نیز با غلبه بر گسترش‌فولاد تبریز خود را 25 امتیازی کرد و سایپا نیز با تساوی برابر تراکتورسازی تبریز به امتیاز 25 رسید تا هر سه تیم از صبا فاصله بگیرند.

با این اتفاقات تیم صبای قم حالا مجبور است با تمام توان خود در بازی روز جمعه هفته جاری از هفته نهم نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم گسترش‌فولاد تبریز به میدان برود، مسابقه‌ای که سه امتیاز آن برای صبا فوق‌العاده اهمیت دارد.

کادر فنی صبای قم با توجه به بازی سختی که این هفته پیش‌رو دارند، روز شنبه چهاردهم اسفند ماه را برای بازیکنان این تیم به عنوان ریکاوری در نظر گرفت و برای روز یکشنبه 15 اسفند به صبایی‌ها استراحت داد تا شاگردان مرفاوی از روز دوشنبه 16 اسفند با تمام توان خود در مجموعه ورزشی هما آماده مصاف با گسترش‌فولاد تبریز شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار