سید موسی خادمی : در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد 966 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای دو سال 95 و 96 این استان اختصاص یافت که 547 میلیارد تومان امسال آن تخصیص یافت.
کد خبر: ۳۹۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 08 March 2017
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۵۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهوری بیه این استان خبر داد و گفت: مدیران استانی برای نقدینگی این میزان اعتبار تلاش کنند.

سید موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد 966 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای دو سال 95 و 96 این استان اختصاص یافت که 547 میلیارد تومان امسال آن تخصیص یافت.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهوری 140 میلیارد تومان کمک فنی و اعتباری(بخشودگی سود تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاران) برای استان در نظر گرفته شد که تاکنون محقق نشده و انتظار می‌رود در این زمینه دولت توجه ویژه داشته باشد.

خادمی ابراز کرد: همچنین در سفر رئیس جمهوری به استان 646 میلیارد تومان ریالی و 155 میلیارد یورو تسهیلات سرمایه گذاری در نظر گرفته شد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در ابتدای ورود به استان برنامه 20+10 را در قالب طرح‌های عمرانی و اقتصادی پایه‌ای و مورد نیاز استان ارائه کردم که هم اکنون یا به اتمام رسیده و یا در آستانه آغاز عملیات اجرایی است.

خادمی ابراز کرد: در دولت یازدهم کارهای بزرگی در حوزه عمرانی و اقتصادی در این استان کمتر برخوردار انجام شده و یا در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار