مهندس رشیدیان با حضور در پلیس آگاهی خراسان رضوی از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح بانک ها تشكر و قدردانی كرد.
کد خبر: ۳۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 25 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهندس رشیدیان كه دقایقی پس از دستگیری سارق مسلح بانك‌ها در پلیس آگاهی حاضر شده بود امنیت را مطالبه به حق مردم دانست و از تاکید وزیر محترم کشور برای پیگیری این سرقت های مسلحانه خبر داد و گفت: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و مجموعه پلیس آگاهی پیگیری این پرونده و شناسایی متهم را در دستور کار خود قرار دادند و با رصد شبانه روزی و استقرار تیم های گشتی علاوه بر تامین امنیت هرچه بیشتر فضا را برای سارق مسلح تنگ کرده و پس از شناسایی وی در اقدامی ضربتی او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس شورای تامین استان خراسان رضوی با اشاره به اعتراف متهم افزود: بانک ها به عنوان حافظ مال مردم می بایست اقدامات تامینی را انجام داده و در جلسات تاكید كردیم كه اقدامات امنیتی را به سرعت انجام دهند تا عرصه را بر این گونه سرقت ها ببندیم و دیگر شاهد این گونه سرقت ها نباشیم.

استاندار خراسان رضوی در پایان از همكاری شهروندان برای پیگیری این موضوع تشكر و از جدیت پرسنل فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تقدیر به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار