جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک خبر داد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک از اعزام 500 نفر از زائران این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به  نقل از  خبرگزاری فارس از آبیک، شریف شهبازی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع) این شهرستان اظهار داشت: راهیان نور بزرگ‌ترین مانور و عملیات فرهنگی است که هر ساله و با فرا رسیدن عید نوروز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی راهیان نور با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس در بین نسل نوجوان و انتقال روح جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: امروز دشمن با هجمه‌ای از تبلیغات مسموم درصدد تخریب اذهان جوانان است که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت روحیه جهاد و استکبارستیزی در تلاش هستیم این دو مقوله در جوانان تقویت شود.

شهبازی اضافه کرد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دست‌اندرکاران راهیان نور، ایشان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را ایام‌الله دانسته‌ و اذعان کردند که به هیچ‌وجه نباید گذاشت دفاع مقدس و درس‌های آن به فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، دفاع مقدس یک ثروت عظیم است که نیاز به فناوری دارد و آن استفاده از اردوی راهیان نور است.

این مسؤول بیان کرد: هر ساله اردو راهیان نور با استقبال گسترده مردم مواجه هستیم که برای عزام زائران آبیکی به مناطق عملیاتی جنوب جلسات مختلف برگزار شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک از اعزام 500 نفر از زائران این شهرستان به مناطق عملیات جنوب خبر داد و افزود: برای اعزام زائران 12 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته شده که در هر اتوبوس یک راوی، روحانی و مداح پیش‌بینی شده است.

شهبازی ادامه داد: زائران در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز اسکان یافته و به صورت متمرکز با زائران استان قزوین از مناطق عملیاتی همچون شلمچه، طلایه، فکه، اروند و غیره بازدید می‌کنند.

وی اضافه کرد: 500 زائر شهرستان آبیک 28 اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب رفته و یکم فروردین ماه سال جدید به شهرستان باز می‌گردد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب، زائران شهرستان آبیک به همراه زائران استان قزوین از روایتگری راهیان کشوری بهره‌مند می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اشاره به اعزام یک هزار نفر از مردم  این شهرستان در سال گذشته به مناطق عملیاتی جنوب افزود: به جهت عملی نشدن قول مسؤولان مبنی بر  تحقق منابع مالی و پشتیبانی، با مشکل مواجه شدیم که به همین دلیل امسال برای  اعزام 500 نفر برنامه‌ریزی و تصمیم لازم أخذ شده است.

* برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر

شهبازی ادامه داد: مردم شهرستان آبیک استقبال خوبی از اردوی راهیان نور می‌کنند اما به دلیل مشکل در پرداخت هزینه‌های تعهد داده شده از سوی مسؤولان، نمی‌توان امسال بیش از 500 نفر را به مناطق عملیات جنوب اعزام کرد.

وی از برگزاری جشن بزرگ کوثر به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در روز چهارشنبه 25 اسفند ماه جاری در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) شهر آبیک خبر داد و اضافه کرد: این جشن با مساعدت مسؤولان شهرستان آبیک و به همت بسیج جامعه زنان در قالب ستاد گرامیداشت روز در ساعت 14:30 در مکان مذکور برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: زنان و دختر جامعه با تبعیت از حضرت زهرا(س) و الگو قرار دادن ابعاد شخصیی ایشان نقش خود را در جامعه  و خانواده باید به نحو احسن ایفا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار