تیم مچ اندازی شیروان قهرمان رقابت های مچ اندازی استانی شد.
کد خبر: ۳۹۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 09 March 2017
تیم مچ اندازی شیروان قهرمان رقابت های مچ اندازی استانی شد.
رئیس هیئت پرورش اندام شیروان با بیان این مطلب گفت: در این رقابت های استانی که به یاد شهدای مدافع حرم و با حضور تیم های میهمانی از خراسان رضوی و جنوبی برگزار شد بعد از تیم شیروان، تیم های بجنورد و مشهد در رده های بعدی قرار گرفتند.
«بهزاد نظری» با بیان این که این رقابت ها در بخش بزرگسالان در 10 وزن و در بخش جوانان در 5 وزن برگزار شد تصریح کرد: در بخش بزرگسالان در قسمت چپ دست، داریوش قویدل، هاشم علی نیا، میلاد طاهرپور، جواد رشیدی، علی اصغر عرب، وحید تاج پور، مجید نصرآبادی، مصطفی صفرپور و ایرج شاهسوندی مقام های اول را در اوزان مختلف کسب کردند.
وی افزود: در بخش راست دست نیز داریوش قویدل، وحید مومنی، دلاور قویدل، مهدی محسن آبادی، عارف پشتی، وحید تاج پور، مجید نصرآبادی، دانیال عارف خانی، علی براتی و ایرج شاهسوندی توانستند رتبه های اول اوزان گوناگون را به خود اختصاص دهند.
«نظری» با بیان این که در بخش جوانان و در قسمت راست دست،  محمد علی نیا، افشین ربانی، مرتضی حسینی، علی اصغر جاویدی و محسن میرزایی مقام های اول را کسب کردند، خاطر نشان کرد: در این رده سنی در بخش چپ دست نیز مسابقات در 3 وزن برگزار شد که حمید ایران دوست، علی اصغر جاویدی و محسن میرزایی مقام های اول را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: ایرج شاهسوندی مقام اورال مسابقات را از آن خود کرد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار