دبیر هیات دو ومیدانی همدان گفت: پنج هزار و 650 دونده رده های سنی هشت تا 14 سال در جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش همدان شرکت کردند.
کد خبر: ۳۹۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 09 March 2017
دبیر هیات دو ومیدانی همدان گفت: پنج هزار و 650 دونده رده های سنی هشت تا 14 سال در جشنواره استعدادیابی همگانی ورزش همدان شرکت کردند.

به گزارش ایرنا؛ مسعود بنوان اظهار کرد: دو ومیدانی رکورد استعدادیابی ورزش استان همدان در اجرای این طرح بود.

وی بیان کرد: در این طرح اجرایی رده های سنی هشت تا 14 سال از تمامی مدارس مستعد همدان در برنامه استعدادیابی کارشناسان و مربیان مجرب این استان قرار گرفتند.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان خاطرنشان کرد: اطلاعات این تعداد ورزشکار در سامانه استعدادیابی ورزش استان همدان ثبت شده است و قرار است نخبه ها در برنامه های اردویی شناسایی و تحت آموزش های حرفه ای قرار بگیرند.

بنوان افزود: استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده ایم که به لحاظ قد و قامت در شرایط ایده آل قرار دارند و می توانیم تیمی قدرتمند در تمامی ماده های دو ومیدانی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: در تمامی مواد دو ومیدانی استعدادیابی داشته ایم و توانستیم در این طرح پیشتاز هیات های ورزشی همدان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت سراسری برگزار شد و استان همدان در هفت رشته ورزشی کشتی ، همگانی، پینگ پنگ، اسکیت، جودو، کبدی و دوومیدانی میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی بود.

وی یادآور شد: آیین اختتامیه این جشنواره نیز جمعه هفته جاری با حضور 6 هزار تن در سالن 6 هزار نفری شهر همدان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار