صاحب مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا در رشته کیک بوکسینگ:
کد خبر: ۳۹۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 09 March 2017
ما، در ورزش يک راه طولاني در پيش داريم و ورزش چه در بعد همگاني و چه در بعد قهرماني بايد مورد توجه قرار بگيرد.   
 جملات ابتدایی قسمتی  از بیانات قهربار رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت و تاکید به ورزش های همگانی و قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی است.این روزها اوضاع اقتصادی انقدر روبراه نیست بقول معروف هشت هرکس در گروه نه اش بوده ولی هنوز هستند کسانی که اعظم اش را جزم کرده و آستین همت را بالا میزند  تا پس از تلاش و مشقت های فراوان مقام قهرمانی برای کشورمان کسب کرده با اینکه کم و بیش میدانند  این قهرمانی شان عایدی و نفعی چندانی در بهبود وضعیت مالی یا شغلی شان ندارد،ولی بازهم پهلوانانی هستند که قهرمانانه مدال آور عرصه ی ورزشی بوده و هستند.

حسین نجفی»، یکی از قهرمان های شهر اولین ها، هجدهم آذرماه سال ۱۳۶۸ در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده است.
 
حسین در شهر تبریز بزرگ شده و تحصیلات متوسطه ی خود را نیز در دبیرستان جواد الائمه این شهر، گذرانده است.پس از آن نیز برای گرفتن مدرک کاردانی رشته ی تربیت بدنی به دانشگاه شهرستان اهر رفته و برای گرفتن مدرک کارشناسی به دانشگاه تبریز بازگشته است.
این جوان که اصالتا از شهرستان ورزقان است، از سال ۷۸ ورزش رزمی کیک بوکسینگ را شروع کرده  بطوری که حتی در دوران تحصیلش هم چندین مدال کشوری کسب کرده است
وی دارای ۲ مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا در رشته ی کیک بوکسینگ و MMA در کشور گرجستان و ۲ مدال نقره ی تورنمت بین المللی برگزار شده در ایران و همچنین قهرمان مسابقات انتخابی بهترین بهترین های کیک بوکسینگ و دارای کمربند طلای همین مسابقات و قهرمان ۹ دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته های کیک بوکسینگ، موی تای،‌کونگ‌فو‌ و ‌هالا‌ است‌.

نجفی یادآور میشود: توجه به قهرمانان مدال آور موجب ترغیب و تشویق سایر جوانان به ورزش و کسب مدال می شود. ولی زمانی که همین چند ده نفر ورزشکار هم مورد بی توجهی واقع شوند امیدی به گرایش جوانان به رشته های قهرمانی نیست.
وی بیان می کند: رسیدگی به دغدغه و مشکلات معیشتی و شغلی قهرمانان تبریز است و  اقتصاد حلقه مفقوده ورزش استان میباشد. باشگاه های ورزشی هم رمق چندانی برای فعالیت سودآور ندارند و دغدغه های اقتصادی اجازه پرداخت کامل به ورزش را به قهرمانان نمی دهد.


حسین نجفی در خصوص اعزام ورزشکاران به دوره جدید  مسابقات تورنمت بين المللي به خبرنگار تابناک تبریز اظهار داشت:این دور مسابقات به صورت حرفه اي با حضور كشورهاي قدر ی همچون تركيه، فرانسه، روسيه، گرجستان وجمهوری آذربايجان و ايران برگزارخواهد شد وتعدادي از بهترين فايترهاي جهان به صورت حرفه اي در این مسابقات بازي خواهندكرد.

 وی گفت :در این سری از رقابت ها تیم ایرانی اعزامی به مسابقات با اسپانسری و حمایت های مالی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون  برگزار میشود. که حسين نجفي در وزن ٨٠كيلوگرم بزرگسالان و شاگردش اميررضا سرتيپي در وزن ٨٠ کيلوگرم در رده ی جوانان شركت خواهند كرد

حسين نجفي ادامه داد: قهرمانان واقعي شهدا و ایثارگران عرصه ی جهاد و خانواده هایشان هستند که انشاالله با یاری هموطنان و مسئولین بتوانيم دست پر از این مسابقات به کشور برگردیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید سوداگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
حسین نجفی برا ی آذربایجان همیشه قهرمان بوده و منش پهلوانی سرلوحه ایشون هست که قابل احترامه.
آرزوی موفقیت برای حسین نجفی و همراهش
میلاد سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
ماشالله حسین نجفی قهرمام هپیشگی هس ایول استاد زحمت کشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :