با افتتاح ۲ مجموعه فرهنگی سینمایی؛
تابناک: مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: با افتتاح ۲ مجموعه فرهنگی سینمایی در استان اصفهان و هم‌چنین باز پس‌گیری ۳ سینما از بنیاد شهید سینماهای اصفهان جانی دوباره می‌گیرند.
کد خبر: ۳۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 26 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مصطفی حسینی با اشاره به سینماهای اصفهان اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه 2 پروژه سینمایی در استان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی افزود: یکی از آنها مجموعه سینمای بهار گز و دیگری سینمای پردیس فولاد شهر بوده که با بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات به روز با مشارکت حوزه هنری بازسازی و ساخته شده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان بیان کرد: بازسازی مجموعه سینمایی بهار فولادشهر 5 ماه کاری مصادف با 150 روز زمان برد که این مجموعه دارای 2 سالن بوده که بازسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی سینمایی گز 12 ماه کاری به صورت مفید زمان برد زیرا بیشترین زمان برای ساخت صرف شد.

حسینی با اشاره به سینماهایی که از بنیاد شهید به حوزه هنری داده می‌شود گفت: هفته گذشته در این مورد جلسه‌ای برگزار شد و قرار شد سینماهای ساحل، فلسطین و خانواده از بنیاد شهید به حوزه هنری واگذار شود.

وی اظهار داشت: پس از این سالن‌ها پر قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و سینمای فلسطین پس از بازسازی برای اکران فیلم و اجرای تئاتر آماده می‌شود، این سالن مکان مناسبی برای اجرا تئاتر و اکران فیلم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار