از زمان اجراي طرح ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن همراه (MNP) ،۱۶۴ هزار و ۶۷۸ درخواست ترابرد از سوي مشترکين در سامانه مديريت ترابردپذيري ثبت شده که از اين تعداد ۸۰ هزار و ۱۴۵ ترابرد با موفقيت تکميل شده است.
کد خبر: ۳۹۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 13 March 2017

به گزارش تابناک : حسين فلاح جوشقاني با اعلام مطلب فوق گفت: از زمان اجراي طرح ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن همراه (MNP) ،164 هزار و 678 درخواست ترابرد از سوي مشترکين در سامانه مديريت ترابردپذيري ثبت شده که از اين تعداد 80 هزار و 145 ترابرد با موفقيت تکميل شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري افزود: در شهريور سال جاري ميزان درخواستهاي ترابرد تکميل شده 33 درصد بود که در پايان بهمن ماه به 63 درصد رسيده است. همچنين ميزان درخواستهاي ترابرد رد شده در شهريور 24 درصد بوده که در پايان بهمن ماه به 6/4 درصد رسيده است.

وي درباره وضعيت ترابردهاي انجام شده در بهمن ماه گفت: ميزان درخواستهاي رد شده از سوي اپراتورها در بهمن ماه نسبت به ماه قبل از آن کاهش يافته و از 7/5 درصد به 6/6 درصد رسيده است. ميزان درخواستهاي ترابرد تکميل شده نيز از 59 درصد در پايان دي ماه به 65/7 درصد در پايان بهمن ماه رسيده که يکي از نشانه‌هاي بهبود عملکرد ترابردپذيري است.

فلاح جوشقاني افزود: 30 درصد از درخواست‌هاي ترابرد ثبت شده از سوي متقاضيان لغو شده و 16 درصد از درخواستها نيز به دليل موارد 12 گانه در قواعد تجاري مانند عدم احراز هويت، عدم پرداخت صورتحساب و عدم رعايت ترابرد نظير به نظير (اعتباري به اعتباري يا دائمي به دائمي) رد شده‌اند.


حدود 23 درصد از درخواستهاي ترابرد نيز به علت پاسخ ندادن مشترک به پيامک تائيد ارسالي از سوي مرکز مديريت Time out شده‌اند که البته به دليل آشنائي نسبي مشترکين با مراحل ترابردپذيري اين آمار نسبت به ماههاي گذشته کاهش يافته است.



منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار