با توجه به خطرات و بروز حوادث احتمالی در روز چهارشنبه سوری، ناشی از انفجار مواد محترقه و آتش سوزی ، 72 پایگاه شهری و جاده ای استان در حالت آماده باش هستند.
کد خبر: ۳۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 14 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:
دکتر باقر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار وب دا ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت:
وی گفت: در صورت نیاز از نیروهای اورژانس جاده ای نیز استفاده خواهیم کرد و همچنین 3 دستگاه آمبولانس پشتیبان اضافی نیز جهت تجدید قوا در نظر گرفته ایم.
دکتر بهرامی گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در شهر های ارومیه و پیرانشهر آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه مشکلی از بابت امداد رسانی نداشته باشیم.
رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس آربایجان غربی از آماده باش تمامی بیمارستان های سطح استان نیز خبر داد و افزود: وضعیت آماده باش بیمارستان و پایگاه های اورژانس از ساعت 12 ظهرتاریخ 24 اسفند شروع شده و تا ساعت 12 تاریخ 25 اسفند ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: طبق دستور العمل، متخصصین ارتوپدی، جراح عمومی، بیهوشی و چشم بایستی در این تمامی بیمارستان ها مستقر شوند.
وی در ادامه به تشکیل اتاق مدیریت بحران نیز اشاره کرد و افزود: اورژانس استان به صورت 24 ساعته اماده ارائه خدمات به شهروندان محترم می باشد.
دکتر بهرامی ضمن اشاره به برنامه های اورژانس در تبلیغ، آموزش و اطلاع رسانی از طریق مربیان آموززشی در مدارس و برنامه های صدا و سیما گفت: کافی است به پیشنهاد ها و توصیه های اهل فن توجه کنیم و شب چهارشنبه سوری امسال را متفاوت تر، آگاهانه تر و شادتر به پایان برسانیم تا شاهد کاهش آمار مصدومان در این روز باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار