دبیر هیأت‌‌‌ کشتی استان قم خبر داد
دبیر هیأت‌‌‌ کشتی استان قم گفت: دو تن از بهترین‌های کشتی قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای اعزام به دو میدان برون‌مرزی سال جاری به اردو دعوت شدند.
کد خبر: ۴۰۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۹ 01 April 2017
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار کرد: تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان ایران علاوه بر پیکارهای آسیایی و جهانی، امسال میدان بسیار مهمی همچون بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی را نیز در پیش دارد و باید با تمام قوا در آن به میدان برود.

وی اضافه کرد: به همین دلیل با فاصله زمانی بسیار اندک بعد از پایان مسابقات جام جهانی 2017 کشتی فرنگی که با کسب مقام سوم این جام همراه بود، از سوی کادر فنی تیم ملی برای تشکیل اردوی جدید آماده‌سازی این تیم برنامه‌ریزی شده است و این اردو با حضور کشتی‌گیران قم برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌‌‌ کشتی استان قم عنوان کرد: مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی از روز پنجشنبه هفته جاری دهم فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی تا روز بیست و سوم فروردین ماه در جریان خواهد بود، عنوان کرد: نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم تا هفته پایانی فروردین در خانه کشتی تمرین می‌کنند.

رضایی با اشاره به دو کشتی‌گیر قمی دعوت شده به این اردو، ابراز کرد: مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری دو فرنگی‌کار موفق و پرافتخار قم هستند که هم اکنون از نظر آمادگی جسمانی و وضعیت روحی در بهترین شرایط قرار دارند و قطعا مصمم به کسب سهمیه تیم ملی برای اعزام به این دو رویداد برون‌مرزی سال 96 هستند.

وی خاطرنشان کرد: مهدی ابراهیمی در وزن 80 کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده است و علی‌اکبر حیدری نیز در وزن 98 کیلوگرم نماینده هیأت‌‌‌ کشتی قم به شمار می‌رود و هر دو کشتی‌گیر که در سال 2016 از میادین برون‌مرزی مدال گرفته‌اند با انگیزه درخشش در مسابقات سال 2017 به اردو می‌روند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار