رئیس هیأت‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم گفت: نخستین دوره داوری ورزش‌های رزمی در سال 1396 با حضور مردان و بانوان داور به میزبانی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۷ 01 April 2017
به گزارش تابناک قم، جواد محمدزاده اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های هیأت‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در کنار فعالیت‌های همگانی و قهرمانی، توجه ویژه به امر آموزش برای برخورداری نیروی انسانی فعال در این هیأت‌‌‌ و سبک‌ها و رشته‌های مختلف زیر مجموعه آن از دانش روز رزمی دنیا است.

وی در ادامه از برگزاری نخستین دوره آموزشی ورزش‌های رزمی در سال 1396 به میزبانی این هیأت‌‌‌ خبر داد و بیان کرد: هیأت‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم در نظر دارد یک دوره آزمون داوری در سطح درجه‌های دو و سه فدراسیونی در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا در اردیبهشت ماه برگزار کند.

رئیس هیأت‌‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: از تمامی علاقمندان برای شرکت در این آزمون دعوت به عمل آمده است و از جمله مدارک برای ثبت‌نام، دوره داوری درجه سه، تصویر دان یک، حداقل ۲۰ سال تمام، کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل، آخرین مدرک تحصیلی و تصویر شناسنامه، کارت ملی و بیمه ورزشی است.

وی با اشاره به مدارک مورد نیاز برای برگزاری دوره داوری درجه دو ورزش‌های رزمی آقایان و بانوان در قم، خاطرنشان کرد: حداقل 23 سال تمام، تصویر شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل، داشتن دان سه رزمی، تصویر بیمه ورزشی سال ۹۶، عکس و آخرین مدرک تحصیل حداقل دیپلم و مدرک داوری درجه سه است.

محمدزاده در ادامه از قرار گرفتن نام چند تن از ورزشکاران و قهرمانان این هیأت‌‌‌ در جمع برترین‌های سال 1395 ورزش قم خبر داد و ابراز کرد: رزمی‌کارانی که توانستند با شایستگی در سال قبل برای ورزش قم و خانواده بزرگ رزمی از میادین برون‌مرزی مدال کسب کنند، در جمع برترین‌های ورزش این استان قرار گرفته‌اند.

وی یاد آور شد: درخشش فیروز مختاری در بازی‌های ساحلی 2016 آسیا و کسب نخستین مدال تاریخ ورزش قم از این بازی‌ها، تداوم افتخارآفرینی‌های سجاد قربانی در کیک بوکسینگ و همچنین کسب نخستین سهمیه رقابت‌های جهانی سبک پنچاک سیلات توسط زهرا شاه‌مرادی موجب شده تا این سه قهرمان شاخص قم در جمع برترین‌های استان باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار