متولیان فضاي سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای حفاظت از محیط زیست اقدام به این حرکت کردند.
کد خبر: ۴۰۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 02 April 2017
روز به اصطلاح سیزده به در در میان دوستداران محیط زیست نام دیگری دارد با عنوان "روز طبیعت" که در این روز بهترین کار ممکن از طرف مردم رفتن به دامان طبیعت و لذت بردن از موهبت های الهی است.
اما واقعیتی که انکار آن ممکن هم نیست ، ضررهایی است که برخی از مردم هنگام حضور در طبیعت بر این مناطق تحمیل می کنند.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده نفت در جنوب کشور به شمار می رود.این شرکت که دومین تولید کننده نفت در جنوب به حساب می آید به بام نفت ایران در کشور لقب گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران ، صبح امروز که به روز طبیعت نام گرفته است شهروندان گچسارانی و مهمانان نوروزی در خروج از شهر با حرکتی در خروجی شهر روبرو شدند که می توان گفت این کار در حفظ محیط زیست اقدامی موثر و تاثیرگذار به شمار می رود.
نیروهائی که با لباس های شرکت نفت در خروجی گچساران و دشتک دیل در حال توزیع پلاستیک های جمع آوری زباله بودند.
بر این اساس ساسان حبیبی نژاد رئیس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متولیان فضاي سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای حفاظت از محیط زیست اقدام به این حرکت کردند.
وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همواره صیانت از نفت را در کنار حفاظت از محیط زیست پیرامون خود اولويت اصلی خود می داند.
 
رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران با تشکر از فریبرز نظرپور رئیس اداره فضای سبز این شرکت و پرسنل فضای سبز تصریح کرد: صبح امروز با برنامه ریزی که توسط اداره فضای سبز شرکت صورت گرفته بود به شهروندانی که در حال خروج از شهر به سمت گناوه و دشتک دیل بودند پلاستیک های زباله توسط پرسنل شرکت توزیع شد.
وی بیان کرد: در این راستا از شهروندان خواسته شد در هنگام پایان گردشگری خود زباله های خود را در در خروجی در سطل زباله هایی که توسط شرکت قرار داده شده بود بگذارند.
در ادامه رئیس اداره فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: شهروندان گچسارانی استقبال خوبی از این طرح داشتند.
نظرپور افزود: با برنامه ریزی که شده بود پلاستیک ها در بین مردم توزیع شد و پس از پایان سفر شاهد بودیم که شهروندان زباله های خود را در سطل هایی که در ورودی شهر بود قرار دادند.
وی گفت: جا دارد از مردمی که امروز در راستای حفاظت از محیط زیست همکاری خوبی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار