پس از ورود یک بالگرد به بحث امدادرسانی در حوادث اورژانسی ، ششمین اقدام این بالگرد باعث نجات جان یک مادر و فرزند شد، این در حالی است که برخی افراد فرصت را غنیمت شمرده و با بالگرد اورژانس عکس های یادگاری می گیرند.
کد خبر: ۴۰۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 03 April 2017
 پس از ورود یک بالگرد به بحث امدادرسانی در حوادث اورژانسی ششمین اقدام این بالگرد باعث نجات جان یک مادر و فرزند شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،مادر و فرزندی که به دلیل سانحه رانندگی در جاده یاسوج به اصفهان به شدت مصدوم شده بودند با امداد هوایی نجات یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان به خبرنگاران گفت : این ششمین عملیات امداد هوایی در استان در تعطیلات نوروز سال جاری است. در این حادثه که عصر روز پنج شنبه رخ داد ، مادر 28 ساله و فرزند 2 ساله به دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو زانتیا در منطقه بنستان از توابع شهرستان بویراحمد مصدوم شده بودند.

جلال پوران فر افزود: تکنسین های فوریت های پزشکی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و کنترل خونریزی حادثه دیدگان را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

وی ادامه داد: انتقال یک مصدوم تیر خورده در منطقه امامزاده بی بی حکیمه (س)، 2 مادر باردار دیگر در شهرستان چرام و دیشموک و یک مرد 50 ساله که از ارتفاع سقوط کرده بود از جمله خدمات امداد هوایی تعطیلات نوروز 96 در کهگیلویه و بویراحمد است.

پورانفر با بیان اینکه 39 پایگاه امداد و نجات با استفاده از 60 دستگاه آمبولانس در تعطیلات نوروز امسال به مردم خدمات ارائه می دهند گفت: 270 نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تا 16 فروردین 96 در استان خدمات‌رسانی می‌کنند.
عکس یادگاری با بالگرد اورژانس
اما برخی از افراد که با هر چیزی و در هر شرایطی سریعا دست به گوشی و دوربین می برند تا خود و خانواده را از نعمت یک عکس یادگاری محروم نکنند دیروز عصر همزمان با بارش باران ، خودروهای خود را در جلوی پلیس راه محور یاسوج بابامیدان متوقف کرده و با سرعت به سمت بالگرد که در این محل جهت انجام اقدامات اورژانسی قرار داشت ، می رفتند و خود و خانواده را در قاب تصاویر قرار می دادند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار