رئیس مرکز اردوی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد از اعزام 13 هزار دانش آموز و دانشجویان این استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 03 April 2017
 به گزارش تابناک یزد،سرهنگ منصور زارع  افزود: این دانش آموزان و دانشجویان از ابتدای ماه مهر 1395 تاکنون در قالب کاروان های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی در جنوب کشور شدند.
وی ادامه داد: کاروان های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس در قالب طرح نوروزی از 25 اسفندماه سال 95 آغاز و تا اواخر فروردین ماه امسال به صورت عمومی و همچنین با خودروهای شخصی انجام می گیرد.
این مسئول اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی برای دانش آموزان و دانشجویان در راستای مقابله با تهدید نرم دشمنان از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.
زارع گفت: عموم مردم و دانش آموزان و دانشجویان در طول حضور در مناطق دفاع مقدس از بخش های مختلف بخصوص مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دهلاویه، یادواره چمران و اروند دیدن می کنند.
وی خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان ، دانشجویان و حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را باید بزرگترین و مهمترین فعالیت فرهنگی در جامعه اسلامی ذکر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار