چندی پیش طی خبری که خبرنگار ما در خصوص فعالیت موسسه اعتباری آرمان در استان خوزستان در خروجی خبرگزاری منتشر کرده بود سیل انتقادات کارشناسان اقتصادی استان را در بر داشت
کد خبر: ۴۰۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 05 April 2017
 بنا به گزارش تابناک خوزستان ، خبر فوق الذکر در خصوص پلمپ یکی از شعب موسسه اعتباری آرمان در استان ایلام و شهرستان دهلران بود و فعالیت این موسسه را در حالت ابهام قرار داده بود. 

طبق پیگیری های بعمل آمده توسط خبرنگار ما در حال حاضر 2 تعاونی اعتبار (وحدت و البرز ایرانیان) به نام های آرمان فعالیت می کنند که هیچکدام از آنان با هم مراوده مالی – پولی ندارند.

لذا تعاونی اعتبار وحدت در استان خوزستان فعالیت مثمر ثمر و موثری داشته و در حال خدمت رسانی به مردم استان خوزستان است طبق گفته کارشناسان بانک مرکزی حتی یک شکایت نیز از نحوه فعالیت و خدمت رسانی آن در بانک مرکزی ثبت نگردیده که این نشان از همت والای مسئولین تعاونی اعتبار وحدت (موسسه اعتباری آرمان) در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شهید پرور استان خوزستان دارد. 

اما تعاونی البرز ایرانیان که پیش از این با نامه ممهور بانک مرکزی متخلف شناخته شده و بانک ها از ادامه فعالیت با این تعاونی اعتبار توسط بانک مرکزی منع گردیده بودند، در استان ایلام فعالیت داشته و پلمپ شعبه دهلران این تعاونی اعتبار هیچ ارتباطی به فعالیت تعاونی اعتبار وحدت (موسسه اعتباری آرمان) در استان خوزستان ندارد.

جا دارد که از مدیریت و کارکنان زحمت کش این موسسه نهایت تشکر و سپاس را داشته باشیم .
منبع: تابناک
برچسب ها: بانک آرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار