رئیس اداره محیط زیست شهرستان سلسله در دیدار با دکتر ابتکار: انتظار می رود مشکل بیمه تکمیلی برای تمام کارکنان محیط زیست کشور حل و فصل گردد.
کد خبر: ۴۰۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۶ 08 April 2017
داشتن بیمه تکمیلی حقی بر زمین ماندهدر دیدار کارکنان محیط زیست استان لرستان با دکتر ابتکار؛ طاهر فتح الهی رئیس محیط زیست شهرستان سلسله  به نمایندگی از همکاران خود ضمن گرامی داشت یاد شهدای محیط زیست و شهید علی راس هادی چگنی؛ به ارائه گزارش پرداختند.

فتح الهی با اشاره به اینکه محیط زیست استان با تعداد 202 نفر پرسنل که 120 نفر آنان محیطبان هستند گفتند:  این دوستان مسئولیت حفاظت از محیط زیست استان لرستان با مساحت 2 میلیون و 830 هزار و 600 هکتار و با سطح مناطق  451 هزار هکتار  را بر عهده دارند.

ایشان ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد 4 ساله محیط زیست استان در دولت تدبیر و امید اظهار کردند: از جمله خدمات انجام شده افزایش و ارتقاء مناطق و شناسایی گونه های جدید بوده که در جهت حفاظت از این محیط فرهنگ سازی لازم در دستور کار محیط زیست قرار گرفت. 

وی با اشاره به خدمات مهندس فتحی مدیر کل محیط زیست استان ابراز داشتند: تعامل با دادگستری جهت ایجاد شعبه ویژه محیط زیست در سطح شهرستان ها و پیگیری سریع پرونده ها بخشی دیگر از فعالیت های محیط زیست استان بوده است.

فتح الهی با بیان اینکه ارتباطات خوبی با استانداری و فرماندارهای سطح استان در این دولت برقرار شده است گفتند: با تلاش های انجام شده اکنون محیط زیست در جلسات سطح شهرستان جایگاه ویژه ای کسب نموده اند به نحوی که در تمامی جلسات نظرات اداره محیط زیست در تصمیم گیری ها نقش پررنگ داشته و الان در سطح استان ملاحظات زیست محیطی سر لوحه مسئولین ارشد می باشد.

 ایشان ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته پاداش ها، اضافه کار و مأموریت ها به موقع پرداخت شده اند از افزایش 3000 امتیازی فوق العاده سختی کار محیط بانان و 35 در صدی سایر پرسنل خبر دادند. و بیان نمودند: مبنا و پایه حقوقی نیروهای سازمان روز اول بد بسته شده است لذا این افزایش ها تغییر محسوسی را در زندگی همکاران محیط زیست ایجاد نکرده است که بیاد مورد بازنگری قرار گیرد.

رئیس محیط زیست شهرستان سلسله در ادامه به مشکل بیمه تکمیلی کارکنان محیط زیست اشاره کردند و از خانم ابتکار در خواست نمودند این مشکل به صورت کلی برای تمام کشور مورد حل و فصل قرار بگیرد.


وی نبود تعاونی مسکن و مصرف برای پرسنل و نبود هتل و محل اقامت طرف قرار داد با سازمان در شهرهای پر تردد و گردشگری برای کارکنان محیط زیست کشور؛ نبود بانک های طرف قرارداد سازمان برای دادن تسهیلات مناسب به این سازمان از جمله مشکلات این سازمان هستند. 

داشتن بیمه تکمیلی حقی بر زمین مانده


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار