همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) ، جشن بزرگ ولایت با حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر استان لرستان در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۴۰۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 08 April 2017
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، در این مراسم که دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء و از ساعت ٢٠:٣٠ تا ٢٣ برگزار خواهد شد، گروه های مختلف هنری و فرهنگی به اجرای برنامه های متناسب با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر خواهند پرداخت .


ابتهال خوانی ، اجرای موسیقی زنده و پلی بک ، شعر خوانی ، مولودی خوانی ، اجرای نمایش صحنه ای کودکان و نوجوانان توسط گروه رنگین کمان ، خلق اثر توسط هنرمندان خوشنویس به صورت زنده و برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی از مهمترین بخش های این جشن خواهد بود .


بنا بر این گزارش در جلسه ی هماهنگی این برنامه که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونین اداره کل ، روسای ادارات ستادی ، کارشناسان اداره کل ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد و روسای انجمن های موسیقی ، هنرهای نمایشی و شعر و ادب استان برگزار شد ، حجت الاسلام حمید رضا حنان با اشاره لزوم برگزاری اینگونه برنامه ها ، گفت : حضرت امیر المومنین علی (ع) نقش برجسته ای در تثبیت دین مبین اسلام پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) داشتند .


وی افزود : با توجه به فعالیت های خوب و مثبت صورت گرفته در این حوزه ، باز هم نیازمند اجرای برنامه های دین محور با تاکید بر نقش ویژه ی اهل بیت (ع) هستیم تا بتوانیم در منطقه ای که تکفیری ها به دنبال مخدوش کردن چهره ی اسلام هستند ، مقابل حرکات و افکار آنان بایستیم . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار