رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت:‌ ۷ پایگاه فوریت‌های پزشکی جدید شامل ۴ پایگاه جاده‌ای و ۳ پایگاه شهری در سطح استان اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 28 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد پورفرضی صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان نمین اظهار داشت:‌ خوشبختانه سال گذشته دولت یازدهم رویکرد مناسبی در بخش سلامت داشته و برنامه‌های مفیدی در این رابطه توسط دولت تدوین شده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید که سبب رضایتمندی مردم شده است.

وی گفت:‌ در سال گذشته 91 درصد مراجعه‌کنندگان‌ به بیمارستان‌های استان اردبیل از میزان پرداخت تعرفه‌ها رضایت کامل داشته‌اند چرا که پیش از این 33 درصد هزینه بیمارستانی بر عهده شخص بود که هم اکنون مردم با در دست داشتن دفترچه شهری 6 درصد و دارندگان دفترچه روستایی 3 درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

پورفرضی تصریح کرد:‌ بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت آمار سزارین در استان اردبیل 14 درصد کاهش داشته و حدود 10 هزار نفر زایمان طبیعی در استان اتفاق افتاده که تمامی خدمات‌رسانی‌ها به این افراد به صورت رایگان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود:‌ در 5 شهرستان استان اردبیل کلینیک‌های تخصصی برای امسال احداث و گسترش می‌یابد که پزشکان متخصص و فوق تخصص در این مراکز با تعرفه‌های دولتی به مردم شهرستان‌ها خدمات‌رسانی می‌کنند که یکی از این شهرستان‌ها، نمین است.

وی بیان کرد:‌ گسترش اورژانس بیمارستان‌ها و نیز احداث 5 پایگاه فوریت پزشکی جدید که شامل 4 پایگاه جاده‌ای و 3 پایگاه شهری است امسال در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در مورد احداث بیمارستان 32 تختخوابی نمین اظهار کرد:‌ بعد از پیگیری‌هایی که برای احداث این بیمارستان انجام شد بیمارستان 32 تختخوابی نمین در 2 فاز اجرا می‌شود که سعی می‌کنیم با تامین منابع این پروژه را در اسرع وقت به پایان برسانیم و امیدواریم مردم شهرستان نمین با احداث این بیمارستان نیازهای درمانی و بهداشتی خود را تامین کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار