فرماندار شهرستان اردکان:
فرماندار اردکان بر اهمیت به کارگیری نیروهای بومی در صنایع تأکید و آن را یکی از دغدغه های مشترک مردم و مسوولان این شهرستان عنوان کرد.
کد خبر: ۴۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 28 May 2015
به گزارش تابناک یزد،حسین اسماعیلی در دیدار با مدیرعامل مجتمع گندله سازی اردکان افزود : خوشبختانه در چند سال اخیر با تلاش و اهتمام مسوولان استان و شهرستان، اردکان با پیشرفت مناسبی درهمه زمینه ها به ویژه صنعت مواجه بوده است که بر این اساس می توان از اردکان به عنوان یک الگوی پیشرفت در بین شهرستان های استان نام برد.

وی با اشاره به موضوع گزینش نیروهای متخصص و خبره بومی در بخش صنایع افزود: تخصص تنها یکی از مقوله های مهم در امر گزینش نیروی مورد نیاز صنایع است و نباید از اهمیت گزینش نیروهای بومی و متخصص موجود در شهرستان غافل شد.

فرماندار اردکان با اعلام خبر بهره برداری از یک واحد صنعتی در آینده نزدیک در این شهرستان تصریح کرد: با راه اندازی این واحد، زمینه اشتغال قریب به 400 نفر فراهم خواهد شد و تأکید ما همواره بر این بوده است که نیروهای بومی استان در این کارخانه ها به کار گرفته شوند.

اسماعیلی ادامه داد: برای پروژه های صنعت فولاد شهرستان باید برنامه ریزی مؤثری در راستای گسترش آموزش های فنی و حرفه ای و نیز رشته های دانشگاهی جهت پرورش نیروهای متخصص صورت بگیرد.

وی با بیان این که توقعات و دغدغه های مردم برای توجه به بومی گزینی، امنیت و برخورداری از زیرساخت های عمومی در شهرستان کاملاً به جا و دل سوزانه است افزود: صنایع موظف اند در خصوص ثبت اطلاعات و مقدمات گزینش نیروهای غیربومی شاغل در واحدهای خود با فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان تعامل لازم را به عمل آورند.

در ادامه این نشست که با حضور شهردار اردکان، مشاور صنعتی فرماندار، مدیرعامل مجتمع گندله سازی اردکان و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل فرمانداری اردکان برگزار شد در خصوص مسائل و مشکلات پیش روی صنایع مستقر منطقه بحث و تبادل نظر شد.

اردکان با 80هزار نفر جمعیت در 60کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار