دبیر هیأت کاراته قزوین:
دبیر هیأت کاراته استان قزوین از برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران طی سال جدید در سالن شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 10 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران طی سال جدید در سالن شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی قزوین خبر داد و اظهار داشت: تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران خود را برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی شهر باکو در کشور آذربایجان و مسابقات قهرمانی کاراته آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی افزود: این دو دوره مسابقات آسیایی از اهمیت بالایی برای کاراته‌کاها و کادر فنی محسوب می‌شود و به همین دلیل تمام ملی‌پوشان کاراته کشور اعم از قهرمانان آسیایی و جهانی در این اردو حاضر هستند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین عنوان کرد: کاراته‌کاهای ملی‌پوش در این اردوی آماده‌سازی زیر نظر هروی، سلطانی، به عنوان مربیان و کادر فنی در خدمت تیم ملی کاراته هستند.

داوری مطرح کرد: اردوی ملی‌پوشان کاراته صبح 19 فروردین ماه جاری با حضور 22 کاراته‌کا در قزوین  آغاز شد و این تمرینات آماده‌سازی تا 29 فروردین ماه ادامه دارد.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: تمرینات آماده‌سازی روز نخست ملی‌پوشان به گونه‌ای پیگیری شد که صبح روز 19 فروردین ماه جاری نخستین جلسه تمرینی تیم ملی کاراته با تمرینات بدنسازی در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی غدیر آغاز و تمرین عصر همان روز ملی‌پوشان کاراته در پیست تارتان ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان با تمرینات هوازی به اتمام گرفت.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با بیان اینکه محل اسکان ملی‌پوشان در هتل ورزش قزوین است، خاطرنشان کرد: از چهره‌های شاخص حاضر در این اردو می‌توان به سجاد گنج‌زاده، امیر مهدی‌زاده، ذبیح‌الله پورشیب، سعید احمدی و بهمن عسگری که کاراته‌کای پر افتخار استان قزوین است اشاره کرد که این بازیکنان توانستند سال گذشته در مسابقات جهانی آلمان و اتریش روی سکوی قهرمانی بایستند.

داوری بیان کرد: در این اردوی آماده‌سازی علاوه بر بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری و مجید حسن‌نیای‌دیلمی حاضر هستند که حضور این ورزشکاران در اردوی تیم ملی موجب سربلندی و افتخار ورزش کاراته استان است و البته بهمن عسگری به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در این اردو حضور پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: با تصمیم فدراسیون کاراته کشور طی ابلاغی که ارسال شد، سرپرستی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور در مرحله نخست اردوی آماده‌سازی به بنده محول شد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین به داوران قزوینی حاضر در مسابقات رده امید کشور اشاره و عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهر مریوان برگزار شد، داوران قزوینی قضاوت‌های قابل قبولی داشته و خوش درخشیدند که تیم هفت نفری داوران قزوینی در این دوره از مسابقات را حمیدرضا داوری، عباس جنابی، حسن طاهری، مرتضی کرمی، کامبیز کاکاوند، حمیدرضا جنابی و حسین بیگدلی تشکیل دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار