مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در روزهای نخست امسال ۷۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان در استان بوشهر توزیع شد.
کد خبر: ۴۰۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 12 April 2017
ذوالفقار عباسی‌فر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور بسیج سازندگی اقدامات خوبی داشته است و در استان بوشهر نیز شاهد این کارها هستیم.

وی تصریح کرد: خدمات‌رسانی میدانی و اجرایی از مهمترین دغدغه‌های سپاه پاسداران و سازمان بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است که تاکنون گام‌های خوبی نیز برداشته شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر به برخی از برنامه‌های حوزه محرومیت‌زدایی در روستاهای محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر اشاره کرد و افزود: رفع غبار محرومیت از مناطق کم‌برخوردار به صورت جدی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و احداث مراکز آموزشی، مدارس عشایری، غسالخانه های روستاها و خانه عالم، مساجد و حسینیه ها در نقاط مختلف استان تاکنون طرح‌های خوبی اجرا شده است.

عباسی‌فر بیان کرد: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) علاوه بر فعالیت های محرومیت‌زدایی، در حوزه خدمات رسانی هم بحمدالله اقدامات خوبی در طی چند سال گذشته متناسب با ظرفیت‌های موجود داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه خدمت رسانی علاوه بر اینکه خدمات بهداشتی و درمانی از طریق ایجاد بیمارستان‌های صحرایی و اعزام تیم‌های متخصص پزشکی به مناطق محروم انجام می‌گیرد، در بحث تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، البسه و لوازم التحریر هم برای خانواده‌های بی‌بضاعت و کم بضاعت هرساله اقداماتی انجام می‌شود.

عباسی‌فر اظهار داشت: در ابتدای سال جاری ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال که شامل برنج، حبوبات و دیگر مایحتاج ضروری خانواده ها است تهیه شده است که از چند روز گذشته کار توزیع آن بین نیازمندان در شهرستان‌ها صورت گرفته است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار