این خواننده پاپ کشورمان که با ارکستر کامل خود به بندرعباس آمده بود، در دو سانس و با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد به طوری که سانس دوم کنسرت او که از حوالی ساعت 23 شب آغاز شده بود تا پاسی از نیمه شب نیز ادامه یافت.
کد خبر: ۴۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 30 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره، محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان جمعه شب در دو سانس در بندرعباس به روی صحنه رفت که شب خاطره انگیزی را در این شهر رقم زد.

علیزاده که با ارکستر کامل خود به بندرعباس آمده بود، در دو سانس و با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد به طوری که سانس دوم کنسرت او که از حوالی ساعت 23 شب آغاز شده بود تا پاسی از نیمه شب نیز ادامه یافت.

وی قطعاتی از آلبوم های مختلف خود بخصوص آلبوم "سورپرایز"، "دلت با منه" و "هم خونه" را به اجرا درآورد که به تعبیر او یکی از خاطره انگیز ترین شب های اجرای وی طی ماههای اخیر بود.

امیرحسین اویسی تنظیم کننده آثار محمد علیزاده نیز در کنسرت او در بندرعباس حضور داشت که بارها مورد تشویق حضار قرار گرفت.

محمد علیزاده را در دو سانس کنسرت بندرعباس، عزیز روحانی با گیتار، محمد شعبانی با پرکاشن، علی شهبازی و بهمن میرزاده با الکتریک گیتار، علی پورنگهبان با "بیس" و ایمان ذاکری با درام، اشکان موسوی با ویولن، سعید عباسی با کیبرد و اشکان صدیق آذر با سینث سایزر همراهی می کردند.

اجرای قطعات فکرشم نکن، خیلی خوشحالم، جزتو، نگو نمی رسم، خدای احساس، بی حوصله، اولین باره و تولد از جمله قطعاتی بودند که با استقبال گرم تماشاگران بندرعباسی مواجه شدند.

علیزاده در دو بخش جداگانه از کنسرت خود از زحمات و همکاری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در برگزاری کنسرت های مختلف در بندرعباس تقدیر کرد و از وی به عنوان مدیرکل " بافرهنگ " هرمزگان یاد کرد.

مدیریت اجرایی این کنسرت را در بندرعباس، محمد امین داعی بر عهده داشت و تهیه کننده آن نیز برادران براه با همکاری شرکت هنرمندان  شرکت هنرمندان خاک جنوب و کیومرث مرادی عهده دار بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار